S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na počítači / zařízení. Nastavení cookies lze změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Ok

Kategórie


Reklamační řád

VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ - DODRŽUJTE NÁSLEDUJÍCÍ POSTUPY:


Kontaktujte naše reklamační oddělení mailem na adresu info@smartino.cz a popište zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit.
Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě si můžete vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne jejich převzetí.
Pro urychlení celého procesu prosím pošlete hned i zboží který chcete vyměnit.
V případě pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy stáhněte si tento formulář ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY pro uplatnění nároku
na vrácení peněz stačí vyplnit tento formulář a odeslat zboží který chcete vrátit na naši adresu.
Následně nás kontaktujte mailem info@smartino.cz pokud jste balík odeslali. Balík posílejte BEZ DOBÍRKY,
peníze Vám budou včetně buď převodem na bankovní účet nebo poštovním šekem. (Zaleží na vámi vybraném způsobu úhrady)


SMARTINO S. R. O.

Jesenná 12

08005 PREŠOV


Následně Vám po zkontrolování obsahu balíku budou peníze odeslány Vámi uvedeným způsobem v odstoupení od kupní smlouvy
do 14 dnů od obdržení odstoupení od kupní smlouvy a zboží který za který si nárokujete vrátit peníze.

 

Reklamace zboží

Ak během použití zboží dojde k poškození nebo selhání atd., poškozený zboží podléhá záruční době 24 měsíce ode dne doručení objednávky. Na veškerý zboží které se prodává na našem internetovém obchodě je záruka platná stejně a máte plné právo poškozený zboží vyměnit nebo můžete od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, vadného manipulace a znečištění. Na chyby tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Dodržujte následující postup:

Kontaktujte naše reklamační oddělení na info@smartino.cz kde uveďte vaše číslo objednávky a popište o jakou chybu sa jedná. Následně vám po posouzení reklamačního oddělení bude odpověděla zda vám zašleme nové zboží nebo bude nutné abyste nám provenience na naši adresu na podrobnější posouzení uplatnění reklamace.

Odstoupení od kupní smlouvy si stáhnete zde

 

NmE0ZGU